İZEL

İZEL
Ne içindeyim zamanın ne de büsbütün dışında. instagram.com/elizimor
9/10
·80 syf.··
2020 3. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2020 19:05
“Yaşlanmak, geçmişten artık korku duymuyor olmaktan başka bir şey değil zaten.” Zweig’in hangi kitabını okursam okuyayım kendimi şaşırmaktan alıkoyamıyorum. Çünkü her defasında bu kadad az sayfalara bu denli yoğun duyguları nasıl sığdırabiliyor anlayamıyorum yalnızca hayranlıkla okuyorum. Aylardır kitaplığımda duran ve okuduğumu sandığım Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat, Henriette’nin kocası ve iki çocuğunu ardında bırakarak genç bir adamla kaçmasıyla başlıyor. Pansiyondakiler bir araya gelerek durum değerlendirmesi yapıyorlar ve Henriette’yi yargılıyorlar. Aralarında biri var ki Henriette’yi yargılamak yerine onu anlamaya çalışıyor. Bunu gören Mrs. C, ona yıllar önceki yaşamış olduğu -unutamadığı- 24 saatini anlatmaya karar veriyor. O 24 saate Mrs. C nice anı, hayal kırıklığı, sevinç, heyecan, korku, utanç, tutku sığdırmış...Sonu keşke böyle bitmeseydi dedim kitabın son sayfasında. Mutlu sonlara alıştık tabii. Tüm Stefan Zweig okurlarına, onunla yeni tanışmış olacaklara tavsiye ediyorum. Keyifli okumalar
Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört SaatStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024151,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

İZEL

, bir kitap okudu
9/10
·80 syf.··
18 saatte okudu
·
2020 3. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
“Yaşlanmak, geçmişten artık korku duymuyor olmaktan başka bir şey değil zaten.”
Sayfa 69·Kitabı okudu
“Nevrotik ha! Küçümseyici bir kahkaha attım. Eğer iki karşıt şeyi aynı anda istemek nevrotiklikse ben tepeden tırnağa nevrotiğim. Hayatımın geri kalan kısmını karşıt şeylerin birinden öbürüne uçmakla geçireceğim.”
“Ne kadın eski kadındı ne de adam eski adam...”