- Hayır,aşk bir defa gelir,dedi.
- Ya, gördünüz mü,ben de öyle diyorum.Belki size olan aşkım biter,belki hata işlediğim için acı çekerim;belki ayrılırız,ama iki defa,üç defa sevmek... Hayır, hayır buna inanmak istemem.
Aşk bir ruh kangreni; o kadar çabuk ilerliyor ki,daha şimdiden ne haldeyim.Zamanı saatlerle,dakikalarla değil, güneşin doğup batmasıyla değil,sizinle ölçüyorum: 'Onu gördüm, görmedim, göreceğim, görmeyeceğim, gelecek, gelmeyecek...'
Başka birisi olsa şunu da eklerdi : 'Bu satırları gözyaşları içinde yazıyorum.'Ama ben size yalan söylemiyorum, acımın bir gösteriş olmasını istemiyorum, çünkü dertleri, pişmanlıkları arttırmak neye yarar?
Garip değil mi, acı da, sevinç de insanda aynı etkiyi yapıyor; soluğumuz kesiliyor, insanın ağlayası geliyor.Ağlasam belki rahatlarım;tıpkı büyük acılarda olduğu gibi...