Kuşkusuz bardaktan boşanırcasına yağan bu yağmur yangının üstesinden gelmişti, ama burada kimse ne bahçe salıncaklarını içeri almaya ne de masaları ve sandalyeleri kenara çekmeye yeltenmişti: Dünyanın en şiddetli yağmurunun işini yapmasına izin veriyorlardı.
İnsanın yaşadığı hayatı sorgulatan ve her ne kadar Hıristiyan dinine göre yazılmış olsa da bir çok şeyin Müslümanlık için de geçerli olduğunu fark ediyorsunuz. İçinde bulunduğunuz toplumda ne ifade ediyorsunuz? Ne ifade etmeniz gerekiyor? Sanki biri size bu soruyu soruyor. Ne kadar iyi bir insanım acaba? Diye düşündüm şahsen. Bağzı konularda bakış açım değişti. İnsaniyetin pis, ahlaksız, yanlış ve kötü olarak nitelendirilen tarafının nedenleri sonuçları ve mevcut konumları hakkında bir uyanış, adı niteliğinde bir diriliş sağlıyor. Herkese tavsiye ederim. Sayfa sayısı gözünüzü korkutmasın. Bir edebî roman için gayet akıcı. Güzel psikolojik açıklamalar ve çözümlemeler var. İçindeki ufak tefek Fransızca cümleleri de çok hoş buluyorum. Mutlaka okunmalı.