Birisi size; "Seni seviyorum, bu yüzden de seninle sevişemiyorum." derse ne düşünürsünüz? "Aa, ne önemi var canım, biz de sevişmeyin olur biter." denilebilir mi? Bu yapılabilir mi?
Bazen düşünüyorum da, ben annemle babamdan nefret ediyorum galiba. Onları en fazla üzen şeyin benim başıma gelen kötü şeyler olduğunu fark ettiğimden beri kendime zarar vererek intikam alıyorum. Evet, öylesine nefret diyorum o gereksiz ikiliden. Kendime baktıkça o ikisinin bir araya gelmiş olmasına daha fazla sinirleniyorum.
Bütün memlekette olduğu gibi hayvansal güdüler maksimumda, vajina meraklıları sınıfsal fark gözetmeksizin çoğunlukta! Freud Türkiye'de olsaydı nutku tutulur, fortçu olur çıkardı.