"Çok fazla hayal kuruyorum. Ve göründüğü kadarıyla, genel olarak ne için yaşadığıma dair bir cevap bulamıyorum. Bu şekilde yaşamaya devam edemem. Günden güne kalbimi parçalıyor bu. Demek istediğim, kimin üstüne vazife ki? Ortada bir cevap bile yokken cevap bulmamızı istemek kime vazife? Ya ölürsen? Ya bildiğimiz bu hayatın hepsi bir rüyaysa? Ya sebepsiz yaşıyorsak? Ya öldüğümüzde öylece ortadan kayboluyorsak? Tutunmalı mıyım hayata? Yoksa öldürmeli miyim kendimi? Birçok çelişkiler ve derin düşünceler. Acımı maskelemek giderek zorlaşıyor. Yaşamayı mı yoksa ölmeyi mi istediğimi söyleyemem. Lütfen, kurtarın beni."