İrem Yeşil

İrem Yeşil
@elzemmeri
Okuyorum
“Tanrı biliyor ya, çoğunlukla bir daha uyanmama arzusu, hatta ümidiyle yatağa giriyorum: Ve sabahleyin gözümü açıp yine güneşi görünce neşem kaçıyor.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Hiç unutamam, unutamam dememe rağmen ağır ağır silindi bazı hatıralar, renkler soldu, sesler sönükleşti, kokular kaybolmaya başladı.”

İrem Yeşil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2019 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma