Erzurum:Ve böylece kavga gürültü yeniden başladı.Dayanılır gibi değildi. Bu gidişata dur demeliydim. Dehal ayağa kalkarak isyanımı dillendirmeli ve çocuk kalbimi nasıl paramparça ettiklerini onlara gösyermeliydim... "Erzurum balı diye bir şey yoktur !"