Erzurum:Ve böylece kavga gürültü yeniden başladı.Dayanılır gibi değildi. Bu gidişata dur demeliydim. Dehal ayağa kalkarak isyanımı dillendirmeli ve çocuk kalbimi nasıl paramparça ettiklerini onlara gösyermeliydim... "Erzurum balı diye bir şey yoktur !"
Çalışın, çalışın ki , daha da fakirleşip , daha çok çalışmak ve daha fazla sefalet için sebebiniz olsun! İşte bu kapitalist üretimin en acımasız kanunudur