emin

emin
@eminka
"Güneşin altında yeni bir şey yok." Bkz: 17. Söz'ün Birinci ve İkinci Levhaları
İstanbul
Mesudiye, 29 Ekim
87 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Ulak filminden
*** "Zalim dediğine, yaşarken saygıda kusur etmez insanoğlu. Ama zalimin ölüsüne dua okumaz, mezarına tükürür gayrı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ulak filminden
*** "Üzülme. Dudaklar sussa da kalbin yüz dili vardır."
Füruğ Ferruhzad
sarılayım diye sana geldim oysa gördüm yapraksız bir dalsın umudumun gözünde sen ölümün gülümsemesisin
Simone de Beauvoir
Mutluluktan vazgeçmeye karar verdiysem, bunun nedeni, mutluluğun benden her zaman esirgeneceği inancıydı.
- Bana sevmeyi dene demişlerdi. Sevecek pek bir şey bulamadım doğrusu. İnsanların tehditten zevk alması nasıl garip. Şaşırmıyor musun? Bu çitlerin ardında dünya var. Bahçenin etrafını saran sarmaşık gibi. İçeriye atıyor kiri. - Ne yapıyorsun o kirle? Bak yazıyorsun işte.. - Yazmıyorum, ovalıyorum. Sabahtan akşama kadar kendimi ovalıyorum. Temizleneceğine inanmak harika, anlıyor musun? Temizliyorum, temizliyorum. Sonra tekrar başa dönüyor. Ama istikrarlıyım. Belki de temizlik hastasıyım. Gülme. Gül istersen, canın ne çekerse. Takıntılar beni ne hâle getirdi. Taktığım zaman fena takıyorum. Sana kafayı taktım mesela. Benimle bu bahçede dolanıp duruyorsun. Bir süreliğine gelip hiç gitmeyen arsız misafir gibisin. Yanlış anlama, varlığın hoşuma gidiyor. Farkında olmadan seviyor olmalısın.
Yakınma ve arzunun dışında, Umay Umay