Demek istediğim şu ki bizim gibi evcilleştirilmiş yaratıkların tersine, onlar hala insan. Olay sik/öldür meselesinden ibaret. Eğer birini severlerse sikiyorlar. Sevmezlerse öldürüyorlar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İki taraf da bir o kadar kötü. Ben tarafsız kalacağım." Fakat pratikte hiç kimse tarafsız kalamaz ve kazanın hiç önemli olmadığı bir savaş, tarihte görülmemiştir.
Kibritçi Kız'ı düşünüyorum. Satış başarısı falan değil mesele; o ölmeyi seçiyor aslında. Yaktığı kibritler biraz daha hayatta kalmak için değil, tükenişi. Gururla sonu kabullenişi.
Altı - Yedi yaşındaki çocuklar her gün on iki saatlik vardiyalarda çalıştırıldılar. Kutsal gün ışığını görmeden büyüdüler. Sinekler gibi öldüler. Sermayedarların hisselerine düşen kâr, onların kanıyla ödendi.