Bir komşum vardı yaşamak isterdi
Ne vakit görsem bir şeylerden şikayet ederdi
Şöyle alçak boylu , temiz yüzlü birazda esmerdi
Hep çocukluğuna dönmek isterdi
Dönemezdi tabi bu yüzden
Çocukları çok severdi
Nerede bir yetim görse , anlından öperdi
Çizgili bir takım elbisesi
Birde baba yadigarı bir saati vardı
Oldukça mütevaziydi
Yalnızlıktan olsa gerek
Sık sık duvarlara bir şeyler söylerdi
İyi adamdı komşu
Kimseyi görmezden gelmezdi
Kapıdaki kediler en çok onu severdi
Yaşlandırmıştı tabi onu biraz
Kimselere söyleyemediği derdi
Ama o yine de gülümserdi
Bugün cenazesi vardı komşunun
Ve ben biliyordum , ama artık eminim
Dirilse şimdi
Ölüm böyle bir şey miydi
E ben zaten ölüymüşüm
Derdi..
#MüjdeyeMektuplar #Şiir #Edebiyat