Kendinden nefret eden biri bir başkasını sevebilir mi? Böyle biri kendiyle kavgalı olan başka biriyle uyum içinde olabilir mi? Kendine eziyet çektirip yine kendi kendine çokbilmişlik taslayan böyle bir insan başka birine huzur verebilir mi? Bu sorulara olumlu yanıt veren varsa, o budalanın dik alasıdır.
Sevinçliyken yüreğinizin derinliklerine bakın, göreceksiniz ki sizi şimdi sevindiren, bir zamanlar üzen şeyden başkası değildir.
Kederli olduğunuzda yine yüreğinize bakın, göreceksiniz ki aslında bir zamanlar neşe kaynağınız olan şey için ağlamaktasınız.