nisa

nisa
@ensawy
"Ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez."
Söz
Reklam
“Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını."
Söz
"Hem konuşmaya ne gerek vardı? insan her şeyi anlatamaz, zaten kelimeler de anlatmaya yetmez.."
Söz
"İnsanlar, parçalanmış bir aynanın kırığı gibidir. Elinizin içine almayı istediğinizde sizi keserler."
Alıntı
"Kendi kendisiyle gurur duyma zamanıydı, şimdi yaptığı şeyi yapabildiği, en sonunda cesaretini toplayıp bu yaşama veda edebileceği için."
Söz