Onu kimseyi sevmediğim gibi sevdim.Nasıl olduysa onu çok derinlerimde bir yere yerleştirdim.Biri ona dokunduğunda,benim varlığımın özüne yada o öze çok yakın bir yere dokunuyor.Onun için böyle dengem alt üst oluyor.
"Seni aldılar, götürdüler...Ve bunun adı sözlükte ayrı kalmak olmadı,bunun adı mahvolmak oldu...Sen gittin,biz seninle,ayrı kalmadık,biz seninle mahvolduk."