Enes

Enes
@ensd11
Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır. Çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür
"Sevgili dost, Buraya umutlu günler koydum. Şimdilik uzak gibi görünüyor ama Kimbilir birazdan uzanıp dokunuruz belki de."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sevgili dost; Bana bencilce hareket ettiğimi söyleme sakın. İnsanlara güvenimi kaybettim.
"Sevgili Dost; Kalbindeki çiçekler hiç solmasın..."
Onu kimseyi sevmediğim gibi sevdim.Nasıl olduysa onu çok derinlerimde bir yere yerleştirdim.Biri ona dokunduğunda,benim varlığımın özüne yada o öze çok yakın bir yere dokunuyor.Onun için böyle dengem alt üst oluyor.
"Seni aldılar, götürdüler...Ve bunun adı sözlükte ayrı kalmak olmadı,bunun adı mahvolmak oldu...Sen gittin,biz seninle,ayrı kalmadık,biz seninle mahvolduk."