Enes

Enes
@ensd11
Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır. Çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür
Siyah bir boyaya daldırdı elini. Sonra elmacık kemiklerime sürdü. Gülünce siyahım, beyazıma karışsın diye...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
 Çok zor, yürek yanarken nasip deyip susmak…
“Öylesine güzel seviyorum ki seni. Öylesine saf. Öylesine temiz. Öylesine derin. Ve öylesine değil…”
Sen bu çirkin dünyanın, pencereönü çiçeğisin..♡
senin kusur sandığın her zerrene aşığım ben