Enes

Enes
@ensd11
Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır. Çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür
Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sahi nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın."
" Sana, beni asla tanımamış olan sana.."
Sizler yeni bir gün doğumunu bekleyebilirsiniz, benim buna gücüm kalmadı
"Birşeyden çok emindim, kendimi üzdüğüm kadar, kimseyi üzmedim hayatta"