Enes

Enes
@ensd11
Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır. Çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür
ölenle ölünmüyor ölünmüyor da ama arkasındanda yaşanmıyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki ömrümüzce sevemeyeceğimiz birini, yağmurlu bir havada güzel bulup sevivereceğiz.."
Sevebileceğiniz birine öyle kolayca rastlayamazsınız
Beyaz yalan mı doğru tercihti, siyah gerçek mi?
"Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir."