zehra

zehra
@eowyn32
Gönderi kullanım dışı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sizce de çok doğru değil mi?
Gönderi kullanım dışı

Emre Bulut

@Emrebuluttt
·
Yeni Dünya
Bu dünyaya bir an daha dayanamayacağım, diye düşündüm. -Öyleyse çocuğum, başka bir dünya yap.
Sayfa 290 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

Eurydice

@Eurydice1
·
Ah, birazcık kaygısız olmak, beni şu güneşin ışıdığı dünyada insanların en mutlusu yapardı.
Edebiyat