Mükkemmeldi. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve bu kitabın bir serinin ilki olduğunu biliyorum, kesinlikle diğerlerini de okuyacağım. Zeze’nin hayal gücü, olaylar karşısındaki bilinçli hali ve zekası ve sevgiye aç oluşu, sevgiyle tanışması durumundaki mutlu oluşu gerçekten çok iyi işlenmiş kitaba. Bu buruk hikaye, beni duygulandırmayı başardı ki okuduğum kitaplar arasında bunu başaran pek az kitap vardır. Sonu bir hayli üzücü bitiyor, sevgi ile tanıştıktan sonra, gerçek bir şeyler hissettikten sonraki gelen o hayal kırıklığı... Ama zaten gerçek hayatta da böyle değil midir bu? Herkese tavsiye ediyorum, kesinlikle okumalısınız.