Kitabın devamı var gibi geliyor...ancak sayfalar bitiyor...”Nerde la bunun devamı diyorum...” Sarhoş bir baba..hasta bir anne..bunlardan ortaya çıkan bir efsane F.M.DOSTOYEVSKİ.
Ömründe yaptığın güzel ne varsa belki de bunu deliliğe borçlu olabilirsin...Ancak bu kitabı okurken aklıselim bir şekilde okumalısın..(Erasmus’un kitabını birkaç gün içinde yazdığı söyleniyor).. :)
Onun yanında iken, görünür olmama rağmen görünmez bir varlık gibiyim. Hani iki kişinin yapması gereken bir dansı tek kişi yaptığında ne olursa..Onda aşkın doğuşuna tanık oluyorum.