mayam sonunda biraz üstüne katladı,, ilk kez yapılınca birkaç gün sürüyormuş zaten olması, ben demiyorum yabancı ablalar diyor ama bende de öyle oldu, bir saat önce hamuru yaptım hatta az önce de birkaç kez katlama işlemi yaptım, buna ne denir bilmiyorum hahshd ama bildiğiniz sündürüp katladım kenarlarından,, yarım saate tekrar yapacağım bunu 🥳 nasıl olacak gerçekten çok merak ediyorum, EN KÖTÜ NE OLABİLİR Kİİİ? OLMAZ YANİ EEEE DÜNYANIN SONU MU
mayam sonunda biraz üstüne katladı,, ilk kez yapılınca birkaç gün sürüyormuş zaten olması, ben demiyorum yabancı ablalar diyor ama bende de öyle oldu, bir saat önce hamuru yaptım hatta az önce de birkaç kez katlama işlemi yaptım, buna ne denir bilmiyorum hahshd ama bildiğiniz sündürüp katladım kenarlarından,, yarım saate tekrar yapacağım bunu 🥳 nasıl olacak gerçekten çok merak ediyorum, EN KÖTÜ NE OLABİLİR Kİİİ? OLMAZ YANİ EEEE DÜNYANIN SONU MU