Başıma bir şey gelmeyecekse Mary Winchester'ı izlemenin hiç seyir zevki vermediğini söylemek isterim... Ruhum çekiliyor sanki kadını izlerken ya böyle bir şey olamaz... Ne bir enerji ne bir samimiyet var... Git Allah aşkına ablacım... İki kere heveslendim galiba çıkıyor diye ama yok 😂 Abla valla git tüm hevesim kaçıyor sen geldikçe. Bizimkilere ben daha iyi sahip çıkarım, sen zaten yanlarında bile kalmıyorsun bu döneme alışamadım ayağına??? Öbür dünyadan dönmüşsün tamam da, hani zaten avcıydın, sen alışkınsın böyle şeylere. Yabancısı da değilsin ki. Neye alışamadın tövbe yarabbi ya. Çocukların karşında, birini bebekken görmüşsün en son, bir koş sarıl bir sevin bir ağla. Tıkkkk yoktu kadında. Bu kadar uzun yazmayı da beklemiyordum dolmuşum ahhsshhsd ABLA GİT.