Ay yemin ederim aklım çıkıyordu... Sakinleşmeye çalışıyorum bir süredir.
Mahalleden bir kadının bağırmalarına uyandık. Algılayamadım önce rüyam mı yoksa gerçek mi diye. Sonra annemlerin uyandıklarını da duyunca ayıldım. Ama resmen çok kötü bir şey oldu hissiyle ve kalp çarpıntısıyla. Eyvah dedim, bir kadına bir şey yapıyorlar sandım. Balkona çıktım hangi bina anlamaya çalışıyorum, kafamdan da zibilyon şwy geçiyor, çok kötü oldum. O sırada annem dedi ki sanırım ağıt yakıyor yani ağlıyor çünkü anne dediğini duymuş ben onu duymadım. Böyle düşününce de çok kötü. Hatta acısını hissedip ağladım biraz da ama ne yalan söyleyeyim rahatladım da. Bunu düşünmem de çok acı biliyorum ama ben bir kadına kötü bir şey yapılıyor sandım. Ama şimdi düşününcw söylediği başka bir kelime de yoktu. Çıkarım yapmaya çalışıyorum..
Biz binayı anlamaya çalışırken sanırım kendi binadakileri polisi aramış zaten çünkü polis geldi. Offf umarım kimseye kötü bir şey olmamıştır