Bu kitabı okuduğumda 10 üzerinden kaç verirsin demişti bir arkadaşım bende 9 demiştim. Burada verdiğim gibi.. çok derin bir hikaye. bunu okuduktan sonra hemen alamut u okuyan ise tadına doyamiyor benim gibi. Adeta semerkand in devamı olmuş. .
Dumas nın en büyük eseri bu roman bence. Hiç bitmesin dediğim keşke daha uzun surse dedigim okumaya doyamadigim roman işte bu roman. üç silahsorlerden daha iyi kurgulandigini düşünüyorum.