📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana yazdığım mektupları açıp okudun mu hiç
Sana yazdığım şiirleri
Sana yolladığım hasret kokularını tattın mı hiç
Buralarda tek başıma kaldım
Buralarda kimsesizim
Uzaklarda tek başına yapa yalnızım
Yine sana yazıyordum bu gece
Yine sana özlem duyuyordum bu gece
Elimde kalemim
Sana yazıyorum
Sana olan aşkımı
Sana olan sevgimi
Ben bir tek sana yazabiliyorum
Ben bir tek sana haykıra biliyorum
Çünkü bir tek seni seviyorum
Çünkü bir tek seni düşünüyorum
Hayatımda bir tek seni istiyorum
Senin ellerini tutmak
Sana sevgiyle bakmak
Seninle kırlarda el ele koşmak
Seninle parklarda salıncaklarda sallanmak
Seninle çocuk olmak
Ben seninle aynı lokmayı paylaşmak istiyorum
Aynı çeşmeden su içmek istiyorum
Aynı filmi izlemek
Aynı şarkıda hüzünlenmek
Aynı şarkıda dans etmek
Aynı yastığa bir ömür baş koymak istiyorum
Son nefesimi yine senin yanında
Senin sevginle vermek istiyorum
Kendilerinin olan tek sözcük yok dillerinde, öyle çok konuşuyorlar ki… Bir söz insanın neresinden doğar dersiniz? Dilinden mi, yüreğinden mi, aklından mı? Düşlerinden mi yoksa gerçeğinden mi? Ve kaç kapıdan geçip yerini bulur bir başka insanda? Yerini bulur mu gerçekten? Sözü yasaklamalı Ömür hanım yasaklamalı. Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki? Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu. Aklı silmeli diyorum insan ilişkilerinden. Yanılıyor muyum? Olsun. Yanıldığımı biliyorum ya…
Şükrü Erbaş
Çok erken oldu, yarım bırakıp gittin bizi. Seni o kadar cok seviyoruz ki, Allah bizden daha çok sevmiş, öyle ki yanına cennete almış. Belki de hayatın kötülüklerinden uzak ol diyedir. Hep çok mutlu ol, hiç üzülme. Hep yanımızda olduğunu biliyoruz. Bizi orada bekle, büyükbabannem ve büyükdedem ile birlikte…