Erva Yüce

Erva Yüce
@ervayuce
Beni anlamalısın.Çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum. kendim için yazıyorum.
Bir insanı ancak onunla ciddi bir kavga ettiğinizde daha iyi tanıyorsunuz.Karakterini ancak böyle anlayabiliyorsunuz!
Sayfa 54
Roman
Erva Yüce
+ sinir saklanmış olanı ortaya çıkarmaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana yazdığım mektupları açıp okudun mu hiç Sana yazdığım şiirleri Sana yolladığım hasret kokularını tattın mı hiç Buralarda tek başıma kaldım Buralarda kimsesizim Uzaklarda tek başına yapa yalnızım Yine sana yazıyordum bu gece Yine sana özlem duyuyordum bu gece Elimde kalemim Sana yazıyorum Sana olan aşkımı Sana olan sevgimi Ben bir tek sana yazabiliyorum Ben bir tek sana haykıra biliyorum Çünkü bir tek seni seviyorum Çünkü bir tek seni düşünüyorum Hayatımda bir tek seni istiyorum Senin ellerini tutmak Sana sevgiyle bakmak Seninle kırlarda el ele koşmak Seninle parklarda salıncaklarda sallanmak Seninle çocuk olmak Ben seninle aynı lokmayı paylaşmak istiyorum Aynı çeşmeden su içmek istiyorum Aynı filmi izlemek Aynı şarkıda hüzünlenmek Aynı şarkıda dans etmek Aynı yastığa bir ömür baş koymak istiyorum Son nefesimi yine senin yanında Senin sevginle vermek istiyorum
Aşk
Erva Yüce
Çok güzelmiş.Siz mi yazdınız ?
Ömür Hanımla Güz Konuşmaları
Kendilerinin olan tek sözcük yok dillerinde, öyle çok konuşuyorlar ki… Bir söz insanın neresinden doğar dersiniz? Dilinden mi, yüreğinden mi, aklından mı? Düşlerinden mi yoksa gerçeğinden mi? Ve kaç kapıdan geçip yerini bulur bir başka insanda? Yerini bulur mu gerçekten? Sözü yasaklamalı Ömür hanım yasaklamalı. Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki? Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu. Aklı silmeli diyorum insan ilişkilerinden. Yanılıyor muyum? Olsun. Yanıldığımı biliyorum ya… Şükrü Erbaş
Şiir
Erva Yüce
sesinden de dinleyin mutlaka çok güzel. Böyle bir şairi keşfettiğim için çok mutluyum
Çok erken oldu, yarım bırakıp gittin bizi. Seni o kadar cok seviyoruz ki, Allah bizden daha çok sevmiş, öyle ki yanına cennete almış. Belki de hayatın kötülüklerinden uzak ol diyedir. Hep çok mutlu ol, hiç üzülme. Hep yanımızda olduğunu biliyoruz. Bizi orada bekle, büyükbabannem ve büyükdedem ile birlikte…
Erva Yüce
🥺