doğmayı biz seçmedik ve bize verilmekten çok dayatılmış olan bu yaşama, kaygı ve acı dolu, neşesi sorunlu ya da kötü bu yaşama hiçbir yerde katlanamadığımız için kendimizi mutlu addediyoruz.
karanlıkta yalnız başına durmak insanlar için sağlıklı bir şeydir, sükunetle bir olurlar ve bir çeşit huzur keşfederler; ancak bu bir anda, hiçbir öncül belirti olmaksızın, acı verici bir tecrit hissine dönüşebilir.