esraa

“Aslında insanı en çok acıtan şey, hayal kırıklıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.” Fyodor Dostoyevski
Reklam
Sizde fazla mavi var mı, fazla bir gökyüzü, fazla bir cumartesi, fazla bir gülüş? Sizde fazla bir hayat var mı? Haydar Ergülen
Yağmur yağıyor Ömür hanım...gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gi- diyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar ka- tından? Şükrü Erbaş
“Bunca yıl sönmemiş umudum, nisan değilse mayıs, perşembe değilse pazar…" Attila İlhan
Bir umud bir yarına adını çiziyordu. Bir yarın bir olura adını çiziyordu. Binlerce belki geçiyordu geceden.. Bir bekleyiş bir yitişe adını çiziyordu. Özdemir Asaf /Kilit