esraa

Çünkü, insanların büyük bir bölümü, birçok güzelliği göremezdi. Büyük bölümü, birçok güzelliğe dokunamazdı. Onlar, birer uyurgezer gibi, geçip giderlerdi güzelliklerin yanından. Ya da, kafalarına taktıkları başka bir güzelliğin peşinden koşarken, onun uğruna, birçok güzelliği de ayaklarının altına alıp hiç farkına varmadan acımasızca ezerlerdi.
Sayfa 29·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şey beklermişçesine yaşıyorum. ... Bir tutam sakız oluyor ağzımda zaman Turgut Uyar Büyük Saat
Asır yirminci asırdır,amenna Bir yanımda sevgilerim, bir yanımda sancım Neon lambaları büsbütün karartır gecemizi Uzaklar daha uzaklaşır Bir define çıkarır gibi kayalardan, Ademden beri Sımsıcak sevgilere muhtacım...
Sayfa 71
Sevebilseydin ayrılık da güzeldi Özleşirdik...
Müzik
belki, belki çok uzaklardasın, lakin bi' o kadar da yakınlardasın asıl yüreğimdesin derindesin yani.. böyle güz vakti çiçeğe durmaya endişeli, ince bir gül dalısın en derinde..
Müzik