Eskici

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Nisan 2020 12:24
İzmir Posta’nın Adamları’nı okurken sürekli neden Ahmet Büke ile bu kadar geç tanıştım diye kendi kendime hayıflandım. Her bir öyküsünün daha ilk sayfasından itibaren sizi oradaymış ve her şeye tanıklık ediyormuşçasına içine çeken harika bir dili var yazarın. Bu dil ile anlattığı öyküler ise gerçekten insana dokunuyor ve iz bırakıyor. Çoğu zaman hüzünleniyorsunuz, kendinizle bağ kuruyorsunuz. Birçok öyküsünde kişisel iç savaşlardan, aile bağlarından ve mahalle adabından çok güzel etkiler bulabiliyorsunuz. Bir de kedileri, köpekleri çok ince bir zariflikle öykülere yedirmesi beni çok etkiledi. Daha birçok kitabını sipariş edip okuyacağıma eminim. Umarım siz de okuduğunuzda aynı etkiyi hissedersiniz.
Edebiyat
İzmir Postası'nın AdamlarıAhmet Büke · Can Yayınları · 2022214 okunma
Eskici
Yorumunuz ne güzel ..bende yeni bitirdim, bende beğendim. İçimizden biri gibi.... 'deli İbram divani' ni çok övduler. Ona başlamak için sabırsızlanıyorum.
"Neden yaşamam gerektiğini bilmiyorum. Nasıl yaşayacağımı bilmiyorum!"
Sayfa 176·Kitabı okudu
Eskici
Bir gün yaşasak yeter
Kestane balının diyarı Zonguldak'tan tüm dünyaya selamlar, sevgili okurlar. 👋
1000Kitap
Eskici
Hala gülerim 😊 sevgiler 😊💖