Sümeyye

Sümeyye
@eskikitap_
Sonum, belki en başımdır.
Zaten muhitimden uzak duruşumun, vahşiliğimin bir sebebi de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları muhitimde bulamayışım değil miydi?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dili, dini, rengi ne olursa olsun iyiler iyidir.
Ölüm güç bir şeydir. Ölümün son iyiliği, bir daha ölümün olmamasıdır.
Sayfa 91 - Ayrıntı