eslem nalbant

8/10
·70 syf.··
Beğendi
·
2026 9. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2026 21:04
Eslam Nalbant ile Medium’daki bir yorumda rastlaşıp kitabı olduğunu öğrenmiş, sonrasında kitabını sepetime eklemiştim. Sipariş geçene kadar yazılarını Medium üzerinden severek okuyor ve takip ediyordum ki halen de devam ediyorum. ​Naif, sade kelimelerle iç içe geçen ve onlarla oynamayı sevdiği cümlelerinden oldukça belli. Bu çok hoş. Okurken kendinizi, hikayeleri genel olarak durum hikayesine mi yoksa olay hikayesine mi dönecek diye sorarken buluyorsunuz. Bir bakıyorsunuz hikaye noktalanmış. Tadından güzel ve severek okudum. ​Öykü kitaplari okurken genelde eserdeki öyküler arasında geçişler yaparken içten içe hep 'bu tam öykü', 'bu tam romantik' hissini taşırım. Burada ​özellikle 'Yaşama Sevinci' öyküsü merakımı uyandırdı. 200-250 sayfalık bir roman olarak okumak isterdim. Sanki uzun bir dizinin finalinden sonra yapılan film gibi tatlı bir tat bıraktı. Belki yazarsın Eslem Nalbant
Ödünç Alınmış Bir ŞeyEslem Nalbant · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202410 okunma
eslem nalbant
Çok teşekkür ederim bu değerli yorumunuz için. Severek okumuş olmanız beni çok mutlu etti, ne kadar sevindim anlatamam🙏🏼🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·415 syf.·
17 günde okudu
·
2025 2. kitabı
İrfan Orga
8.9/10 · 1.016 okunma
eslem nalbant
Keyifli okumalar 😌📚
10/10
·70 syf.··
Beğendi
·
2024 67. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 18 Aralık 2024 14:23
Yerli edebiyat okumanın en güzel keyfî duygu yoldaşlığıyla tanıdık bilindik sokaklarda biriyle karşılaşmak, özlenen ve beklenen birine bir kavşakta mutlaka rastlamak gibi bir duygu verir okura. Nede olsa aynı coğrafyanın havasını soluyor, aynı coğrafyanın suyunu içiyoruz, birgün buralardan uzaklaşsak gitsek bile genlerimizde kodlanmış bu duygular bizi biz olmaya, bize bizi kendimizi bulmaya iter, Öyle bir durumda ben rahatlıkla hayır ben dünyalı değilim tam olarak buralıyım. diyebiliyorum. Bunun sınırlar çizmek ile bir alakası yok, evet biz dünyalıyız Fakat ben bu dünyada tam olarak buradayım konumum bu demek, gibi birşey, bu kenntte şiirlerini sevdiğim bir şair şöyle demişti, "Ben yaşama katlanmak, hayatı aşmak yol almak için yazıyorum demişti, bende aynı duygularla evet bende yaşama katlanmak, hayatı aşmak yol almak için okuyorum, yazarda cevaben kimimiz okuyarak kimimiz yazarak, bu şekilde yürüyoruz demişti. Hayat merdivenlerini tırmanırken hiç böbürlenmeden "cogito ergo sum" Descartest'ce /düşünüyorum öyleyse varım/ diyoruz bu duyguyu yaşayarak yavaş yavaş merdivenleri tırmanıyoruz, bu kitapta bu duygunun izleri var. 12 farklı öykü olmasına rağmen ben bu kitaptan hem roman, hemde epik şiir tadı aldım. Türk edebiyatına ve bu okura kazandırdığı bu yapıttan dolayı ben kendi adıma teşekkür ediyorum kitabında yazarın yolu açık ve uzun olsun dileklerimle, Kitabı kıymetli takipçilerimiz ve okurlarımıza Tavsiye ediyorum.
Ödünç Alınmış Bir ŞeyEslem Nalbant · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202410 okunma
eslem nalbant
Yorumunuz, güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim ne kadar mutlu oldum anlatamam.. 🌱🙂
Puan vermedi·70 syf.··
2024 10. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2024 18:43
Kendisini Medium (medium.com/@eslemnalbant) dan takip ettiğim yazarımızın ilk kitabını büyük bir heyecanla aldım. Tek bir hikayeden oluşan bir roman diye bekliyordum ama birden fazla hikayeden oluşan eseriyle karşılaştım. Kitap içindeki yanılmıyorsam en uzun hikayesi "Yaşama Sevinci" yaklaşık 16 sayfadan oluşuyor. En sevdiğim ve keşke devamı olsaymış dediğim de bu hikaye oldu. Diğer en beğendiğim iki hikayesi "Birkaç Yüzyıl Önce" ve "Görebilmek Üzerine" Eslem Hanım içten gelen samimi ve duygu dolu cümleleriyle okuyucuyu hikayenin içine çektiğini düşünüyorum. Kitap genel olarak akıcı ve bir o kadar da düşündürücü bir şekilde ilerleyen hikayelerle bezeli. Sonraki kitabının bir roman olmasını temenni ediyorum. Özellikle "Yaşama Sevinci", "Birkaç Yüzyıl Önce" ve "Görebilmek Üzerine" den ayrı birer roman yazabileceğini düşünüyorum.
İnsan ve Duygular
Ödünç Alınmış Bir ŞeyEslem Nalbant · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202410 okunma
eslem nalbant isimli okura yanıt verildi
eslem nalbant
Emrah Acar inşallah, tekrar teşekkür ederim☺️✨
Puan vermedi·70 syf.··
2024 10. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2024 18:43
Kendisini Medium (medium.com/@eslemnalbant) dan takip ettiğim yazarımızın ilk kitabını büyük bir heyecanla aldım. Tek bir hikayeden oluşan bir roman diye bekliyordum ama birden fazla hikayeden oluşan eseriyle karşılaştım. Kitap içindeki yanılmıyorsam en uzun hikayesi "Yaşama Sevinci" yaklaşık 16 sayfadan oluşuyor. En sevdiğim ve keşke devamı olsaymış dediğim de bu hikaye oldu. Diğer en beğendiğim iki hikayesi "Birkaç Yüzyıl Önce" ve "Görebilmek Üzerine" Eslem Hanım içten gelen samimi ve duygu dolu cümleleriyle okuyucuyu hikayenin içine çektiğini düşünüyorum. Kitap genel olarak akıcı ve bir o kadar da düşündürücü bir şekilde ilerleyen hikayelerle bezeli. Sonraki kitabının bir roman olmasını temenni ediyorum. Özellikle "Yaşama Sevinci", "Birkaç Yüzyıl Önce" ve "Görebilmek Üzerine" den ayrı birer roman yazabileceğini düşünüyorum.
İnsan ve Duygular
Ödünç Alınmış Bir ŞeyEslem Nalbant · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 202410 okunma
eslem nalbant
Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim Emrah bey. Beğenmenize çok sevindim, okuduğunuz ve yorumladığınız için ayrıca teşekkür ediyorum🌿🙏🏼