eslem

eslem
Psikoloji
Üniversite
Ankara
36 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Yaşadıklarına, dolayısıyla hayatlarına razı olabilenler, ölümlerine razı olabilir ve büyük bir vakarla karşılarlar ölümü..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşam ne denli gecikirse geciksin, ölüm hep zamanında gelir ..
Yaşamını bir şey beklemeden yaşayacaksın. Ne beklediğini bilerek ama beklemeden yaşayacaksın : en çok beklediğinin de , gelse bile bir gün , hiç bir zaman beklediğin anlamda gelmeyeceğini bilerek… Yaşamın bir bekleme olacak ama, beklemeden yaşayacaksın.
Sayfa 56
Ölümü bilmeyen yaşam , yaşam değildir. İnsanı yaşatan ölümdür..
Bağlı
Beni öyle bir yalana inandır ki, Ömrümce sürsün doğruluğu.