Esma

"İyi anne ya da baba, kendisini yaşayabilen kişidir. "
Sayfa 46·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Tanrı'nın içimde olmasına güvenirim. Uğraşımın kutsallığına güvenirim. Ben bu güvenle yaşarım."
"Yurt ya içindedir ya da hiçbir yerde."
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·103 syf.·
161 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Rainer Maria Rilke
8.3/10 · 1.482 okunma
"Ya baharın ardından yaz gelmezse, diye bir korkuya kaptırmaz kendini ağaç; yaz gelir hep çünkü, ama önlerinde bir sonsuzluk varmış gibi öylesine tasasız bir suskunluk, öylesine bir enginlik içinde bekleyen sabırlıları gelip bulur ancak."
Sayfa 19·Kitabı okudu