Bunu mezuna kaldığım yıl okumuş olmalıyım ya da 12.sınıfta. Bu kitabın bir süre favorim olduğunu belirtmeliyim. Bunu okumamış olan benle muhatap olmasın. İyi günler.
Bu kitap çok güzel bunu sanıyorum ki lisede okumuştum. Oldukça etkileyici, kendi kendini okutuyor. Okuyun lan bunu! İncecik zaten. İyi günler diliyorum.
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2020137,4bin okunma
Bu kitabı da ilk ortaokulda okumuştum sanırım. Küçüktüm pek bir şey anlamamışım ama yine de çok etkilenmiştim. Umarım bir gün yine okurum ama nedense aynı kitabı okumak beni hep korkutuyor sanırım bir daha okumayacağım. İyi günler
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma