Kitabın başlarını çok beğendim hatta kendime bayağı alıntı aldım. Ama kitabın ortalarına doğru sanki hep aynı şeyleri tekrarlıyormuş gibi geldi ve bu sebeple yarım bıraktım
Sebahattin Ali’nin okuduğum ilk kitabı. Kitap bittiğinde gerçekten çok hüzünlendim, sonu böyle olmamalıydı. Benim için çok özel güzel bir kitap unutamayacağım. Güzeldi, özeldi.