Esmanur

Esmanur
@esmanurtsknn
Seçme hakkına sahip olmayan kişi kişiliğini yitirmiş demektir"
Sayfa 142·Kitabı okudu
Reklam
Bir gün yine gelmesi lazımdı. Muhakkak lazımdı...
Fakat her şey geçer,her şey unutulur.Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.İnsan birazcık da kalender olmalıdır.
İnsan bazen kendini en çılgın, en imkansız bir fikre o derece kaptırır ki o fikir imkan dahilindeymiş gibi gelir ona...
"Bütün yontulmamış varlıklarda olduğu gibi onda da gülünç bir kendini beğenmişlik vardı.''
Reklam