"Nerede bulunduğunun farkındsın değil mi?"
Derinden gelen heyecansız bir sesi vardı.
"Cehennemde,"diye yanıt verdim ...
"Doğru, ama o kelimeyi bı daha sakın kullanayım deme, buraya neden geldiğinin farkında mısın peki?"
...
" Tahmin edebiliyorum...."
Sayfa 57 - Ketebe yayınları