Ne tuhaf, duygularımız elbiselerinden sıyrılıp soyunduğunda, kendilerinden çok düşmanlarına benziyor. Olduğu şeyi olmadığıyla gizlemeye çalışıyor insan.
Geçen yılın fazlaca popüler olan romanlarından biri #k:405667. Okumadan önce bir sürü incelemeye göz attığımda, yabancı polisiye romanlara eşdeğer gösterildiği bir eserdi, haliyle fazlaca merak etmiştim. Bu konuda biraz abartı var mı? Evet var. Peki kitap kötü mü? Asla değil. İşin özünde, mesleğinde idealist ve son derece başarılı komiserimiz Muharrem, hepimizin belini büken aşk yüzünden bir parça sendelemiş olsa da, kitap tatmin edici bir sona sahip. Okunulabilir efendim, saygılar
Katil olmak için birilerini öldürmeye gerek yok. İnsan hayallerine sırtını döndüğünde, kendi kendinin katili olmaz mı sence? Ya da hayallerini başkaları öldürdüğünde katil sayılmazlar mı? Bence en büyük cinayet bu. Bir insanın elleri yerine, vicdanının kanla kaplı olması...