"Sadece şunu unutma: Her zaman daha kötü bir hayat vardır. Sen yaşayamayan tüm insanlar için yaşayabildiğin kadar yaşa. Sınırlardan ve onları aşmaktan korkma. Zincirlerin seni sıkmasına izin verme. Yasını tut ama ne olursa olsun, yaşa."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yara bantlarını bende çok severim ama çoğunluğun aksine yaraları kapatıp iyileştirdiği için değil, orada bir yara olduğunu işaret ettiği için. Oranda bir yara var ve o yarayı ben açtım, üzerini kapatmaya çalışmak bunu değiştirmeyecek.
Zamanın kendisiyle köprüde karşı karşıya gelince, sudan ilk çıkanın hayatta kaldığını öğrendim. Bu yüzden köprüden geçmeyi değil, okyanusu aşmayı hedeflemeliydi insan.