boksörlerin dediği gibi, yumruk yerken sağlam durmalısınız. yumruk yemeyi ve sindirmeyi öğrenmelisiniz. yoksa hayatın size attığı daha ilk tokatta nakavt olursunuz. çünkü hayatın eli ağırdır! insan böyle bir tokat yediğinde, buna hazırlıklı değilse, küçük bir karasineğin öksürmesi bile yeter, burnunun üstüne iki seksen uzanıverir.
yetişkin bir insan nasıl olur da günün birinde, çocukların bazen ne kadar üzüntülü ve mutsuz olabileceklerini hiç hatırlamayacak kadar kendi gençliğini unutabilir?