ezra

ezra
@esracchi
ekran süremi azaltmak için kitap okumaya karar verdim ve gayet iyi gidiyorum, her türden okuyorum
boksörlerin dediği gibi, yumruk yerken sağlam durmalısınız. yumruk yemeyi ve sindirmeyi öğrenmelisiniz. yoksa hayatın size attığı daha ilk tokatta nakavt olursunuz. çünkü hayatın eli ağırdır! insan böyle bir tokat yediğinde, buna hazırlıklı değilse, küçük bir karasineğin öksürmesi bile yeter, burnunun üstüne iki seksen uzanıverir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yetişkin bir insan nasıl olur da günün birinde, çocukların bazen ne kadar üzüntülü ve mutsuz olabileceklerini hiç hatırlamayacak kadar kendi gençliğini unutabilir?
“Ahmaklar, ariflere daima sataşır.”
Sayfa 58·Kitabı okudu