İnsanları korkutuyor muydum? Tedirgin mi ediyordum? Kendim hakkında düşünmeye fırsatım olmamıştı. İnsan kendi hakkında hiç düşünmez zaten. Başkalarının değerlendirmeleriyle el yordamıyla tanır kendini. Yanlış tanır. İnsan hep başkalarını düşünür. Sonunda bir kazadan sağ salim çıkmak gibi hayatta olduğunuza şaşırarak bakar, şok içinde fani bedeninizi yoklar gibi kendiniz hakkında düşünmeye başlarsınız. Tıpkı benim gibi.