Okunmayan öykü öykü değildir ;kağıt hamuru üzerine düşmüş küçük kara işaretlerdir yalnızca. Okur, okuduğu zaman canlandırır onu:yaşayan bir şey, bir öykü kılar.
Genel olarak yazara para kazandırmayan bir alandır çocuk kitabı.
Ama ekonomik ayrımcılık, her zamanki gibi esas sorunun yalnızca bir yanıdır:bir önyargının yansımasıdır. Asıl sorun para değil, yetişkin şovenizm domuzluğu.
" Çocuk kitapları yazıyorsunuz, değil mi?"
Evet annecim.
"Kitaplarınızı çok beğeniyorum - gerçek kitaplarınızı yani;çocuk kitaplarınızı okumadım tabii!"
Tabii babacım.
"Arada bir de basit şeyler yazmak rahatlatıcı olmalı."
Tabii basittir çocuklar için yazmak. Onları yetiştirmek kadar basit.
Bütün yapacağınız, seksi çıkartmak ve küçük kısa kelimeler, küçük salakça fikirler kullanmak, çok korkunç olmamak ve mutlu bir son olmasına dikkat etmektir. Tamam mı? Kolay. Hemen yazın. Haydi.