Esra

Ben kaderime boyun eğiyorum ve bunu aptalca bir pasiflik içinde değil bir savaşçı gibi yapıyorum
Reklam
Enerjiye bir kez sahip olduk mu, görme kendiliğinden olur. İşin sırrı, halinden-memnunluk ve sahte güvenlik kalelerimizi terk etmektir
Bu mavi boşlukta etimiz bile sonuna denk sevişemiyor. Çünkü bu ses geçmez, ışık sızmaz odada bile başkaları bizimle birlik.
İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir
Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardı acaba?