ess

ess
@essyasar
Nefis bir kitap, ne güzel bir arkadaş…
Zerdüşt yüreğine dedi ki:
“Beni anlamıyorlar; ben bu kulakların dinleyeceği ağız değilim.”
Sayfa 12
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan aşılması gereken bir varlıktır.”
Sayfa 6
Hepsi olabilirdi…
“Acaba” ile başlayan her ihtimal karanlıktı. Ama biz o ihtimallerin hep çok güzel, en azından mevcuttan daha güzel olduğunu düşünüyor, bu yanılgıyla kendimizi yiyip bitiriyorduk.”
Sayfa 198
Edebiyat
“İnsan, yeri geliyor bir ipin tek düğümünü çözmek için saatler harcıyor; boğaz düğümü mü çözülecek?”
Sayfa 135
Edebiyat