30. Kitabı da şükür okudum. Zaten Tufandan önce eserinin devamı niteliğinde bir eserdi. Kahramanlar ve ozellikleri aynı sadece konu farklı idi. Yine de zevkle okudum. Geriye bir.eseri kaldı.
Her gittiği yerde bir adama tutuluyor, çokluk tek taraflı, alevi arşa çıkan aşklar yaşıyor; hinterlandına giren erkekler etrafında pervane kesilseler de, o hiçbirine yüz vermeyip "taktığı" adama koşuyor. Garip ama gerçek!
Efendim, sen düzeltme, ben düzeltmeyeyim, nasıl düzelecek bu memleket, diye sesini yükseltince.
Usta onu durdurup:
Önce kendimizi düzeltelim Fikri abi. Birinciye bunu koy, dedi.