"iyi" ve "iyi değil" için çok basit bir kuralımız var: kompozisyon "gerçek" olmalı. olanı yazmalıyız, gördüğümüzü, duyduğumuzu,
yaptığımızı.
örneğin "anneanne bir cadıya benziyor" yazmak yasak, ama "insanlar anneanne'ye cadı diyor" yazmak serbest.
...
duyguları tanımlayan sözcükler çok belirsiz, bunları kullanmaktan kaçınıp nesnelerin, insanların kendileriyle, yani olayların sadık betimlemeriyle yetinmek lazım.