evrim kaba

evrim kaba
@evreka
Alıntı veya iletilerin tamamı benim için arşiv niteliğindedir ve bu amaçla paylaşılmaktadır.
Seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre boyunca hiç durmadan laflamak isterdim.
Sayfa 157·Kitabı okudu
evrim kaba
"Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onlar iyiliği görev gereği değil, cennete gitmek için de değil, cehennemde yanmamak için de değil, başkasına hoş görünmek için hiç değil, içlerinden geldiği için yaparlarmış. İyilik, doğruluk ve güzellik onların varoluş nedeniymiş.
evrim kaba
Aynı cümleler pekala "kötülük" için de yazılabilir. İyilik kavramını bu kadar basit tanımlamayı pek doğru bulmuyorum. Bu kitabını okumamıştım ama yine de Ahmet Ümit iyidir.