Djsn

"çokça yağmur yağsa, Temizlenir mi şu kirli dünya?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yağmur komünisttir; çünkü Herkese eşit yagar.Rüzgar ise Kapitalisttir zayıf olanı yıkar.
Uçurtma avcısında Hosseini; "Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok." der.Dunya da öyle değil mi?İnsan çok ama "insanlık"yok.
Artık iyi olanların degil, İyi oynayanların dünyası burası.
Baharda kışı, Kışında baharı özler insan Ne uzaksa onu özler... Kavuşmak şart mı? Boşver! Bazı şeyler yokken güzel.