Samet

Samet
@exaybachayy
null
null
İstanbul
null
145 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Ölmeyi dilemiyorum. Bensiz bir dünya gülsüz bir yaz mevsimi olurdu.
Sayfa 462 - İthaki Yayınları
Samet isimli okura yanıt verildi
Samet
Bir yerdede ego gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün kimliğiniz bir anda yok olursa ne yaparsınız? Bütün hayat hikâyeniz bir yanlıştan ibaret oluverirse, bu durumla nasıl başa çıkarsınız?
Edebiyat
Samet isimli okura yanıt verildi
Samet
Durum cidden vahim desene.
Bütün kimliğiniz bir anda yok olursa ne yaparsınız? Bütün hayat hikâyeniz bir yanlıştan ibaret oluverirse, bu durumla nasıl başa çıkarsınız?
Edebiyat
Samet
Var oldğumuzu kanıtlayamadık ki yok olsun. Hayatın’mızın da doğru olduğu gerçekse durum daha da vahim bir hal alır sanki mı acaba 🙃