Kitaba başlamadan hayatın zorluğu ile karşılaşan birinin hayat hikayesini okuyacağımı tahmin etmiştim. Çok güzel ve sürükleyici bir kitap. İnsanı olgunlaştıran, büyümesine neden olan yaşın olmadığını bir kez daha anladım. Çok sevdiği bir şey kaybetmenin acısını elbette yaşar insan. Fakat zaman geçtikçe daha çok sevdiği bir şeyi kaybedince önceki acıyı unutur. Çünkü
“ acı acıyı bastırır ve unutturur. “
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnce belli bardakta çay,
İnce sızılı yara.
Ve Eylül ve Sonbahar .
Bir deli görse halimi kendini akıllıdan sayar.
Hiç böyle hissetmemiştim.
Kendimi “ hiç “ hissedecek kadar.
Bir başka oluyor sonbaharda ayrılıklar.
Ne gitmeler bitiyor ne gelmeler.
Bir başka ölüyor içimde aşklar.
Ve Eylül ve Sonbahar.
Bir de içimde, içimin cehenneminde.
Bitmek bilmeyen ayrılıklar
#FP